вторник, 27 април 2010 г.

Усмивки...27-04

Днес слънцето изгря и хиляди усмивки цъфнаха в Перник.
Направих мого красиви портети. Така и немога да селектирам най-добрите.
За това реших да има за всекиго по една снимка, а целия снимков материял ако проявявате интерес, може до разгедате в студио Коника на "Търговска" 33.




Мама ще ме учи да летя.
Поглед

Аз и кака
Аз съм гимнастичка
Уча се да шофирам.
Мама гушка тате.
Ние тримата и едно гълъбче.
Ние сме приятелки.
Тафиха ми биберона.
Не си давам биберона.
Много съм красива.
Настроение
Татко, мама и аз.
Ще стана звезда.
На кафе.

Вкусни пръстчета.

Вкусно пръстче.
Насроение
Някой ме снима Имам водичка, но нещо ми липсва.
Да бе, братчето ми. Мога да се усмихна. Какво става ?
Уча се да ходя.
А тате "две" не види.
Срамежлива целувка.
Зелеонокото момиче.
Още сме влюбени.
Дръж куче фотографа.
Много съм сериозна.
Дий, конче..е.
Красиво
Много красиво.
Здравей комши.
Рапорт даден.










































3 коментара:

  1. Здравей Ивайло,
    явно е че нямаш нужда от чуждото одобрене за да правиш положителни и градивни каузи. И все пак, чудесно е че има хора като теб в тоя град. Моят съвет относно каузата ти, мисля че ще намериш далеч по-голяма аудитория във фейсбук. Опитай, ако имаш нужда от помощ, имейл-а ми е velinov@dezign.us

    ОтговорИзтриване
  2. Зравейте г-н Велинов,
    Благодаря за добрите думи.Действително нямам опит и явно ми е нужна помощ в оформянето на блога.Бих искал той да стане идейно и естетически по-добър.Не се стремя да достигна до голяма аудитория.Важно е качеството.Става дума за подарена добрина от Перничани към Пернирани.

    ОтговорИзтриване
  3. Най-лесният, качествен и бързо набиращ популярност начин е да направите собствен профил във facebook. След това създавате страница на каузата си където ще качвате снимков материал. 75% от перничани ползващи интернет са във фейсбук :)
    Не казвам, че блогспот-а е некачествен. По-скоро е труден за откриване и няма удобни варянти за абонамент.
    Ако желаете мога да направя страницата във фейсбук вместо вас. Отнема 5 мин. Само се регистрирайте и ме потърсете с търсене чрез имейла ми.

    ОтговорИзтриване