неделя, 2 май 2010 г.

Усмивки след обяд 02-05

Здравейте, аз съм Пресияна. Излязохме след обяд с баба и чичо Генчо на разходка. Първо се полюляхме, после се поснимахме. Ето на края какво направихме. Исках да цункам дядо Ивчо по бузката, обаче той докато се наведе...е, баба
взе че снима. Познайте кое е най-красивото цвете.
Ще полетя
Хитро погледче
Въздушна акробатика
Настроение
Ела ми ела
Хванах те
Настроение
Букет за мама
Много съм сериозна
Горе на дървото
Дръж ме бабо
Леле,леле изпуснаха детето
Току що бръкнах на дядо Иво в главата, но вътре нямаше нищо.
Страхотен спортист съм

Аз и мама
Някой ме снима
Аз и кака

Разходката която направихме с малката Пресияна и баба и се превърна в малка фотосесия.
Това ме подсети че ако желаете, можем да го направим и с вашето семейство. Когато ме видите просто ми кажете. Ако се случи да не се срещнем, може да се свържете с мен чрез студио "Коника" ул. "Търговска" 33

















Няма коментари:

Публикуване на коментар