петък, 28 май 2010 г.

Усмивки 28-05

Днес градът беше огласен от весели детски гласове. Направих много красиви снимки, но не можах да избера най-хубавите. Всичките ми харесват. И разбира се. Няма детска усмивка която да не е красива. И отново родителите ме учудиха с разнопосочните си реакций. Едни бяха трогнати и ми благодаряха за предишни снимки които съм направил на децата им. Други бяха резервирани. И с основание. Човек трябва да внимава кой и защо снима децата им. За това ще съм благодарен ако изкажете мнение или дадете предложение как идеята ми децата на Перник да получат от мен като подарък един хубав и направен професионално спомен от детството им. Идеята е, че като видим усмивките си ще повярваме, че в Перник живеем красиви и достойни хора. Като контра-пункт на вицовете които пускат за нас.
Ако, ви е проблем да побликувате мнението си когато ме срещтнете ми кажете дали одобрявате това което правя.


Усмивка
Какво става ?



Настроение
Красавица
Приятели
Ура-а
Настроение


Още сме влюбени



Брр..р


Приятели


Любопинто

Надявам се снимките да са Ви харесали. За тези от вас които ще поискат да откопират снимките си при максимално добро качество могат да го направят в студио "Коника" на ул. Търговска 33.
Подарете ми усмивка за да я съхраня като красив спомен.
































Няма коментари:

Публикуване на коментар