четвъртък, 3 юни 2010 г.

Усмивки 03-06

След няколкото дъждовни дни, ето че за няколко часа " Райко" се показа. Свежестта от току що превалелия дъждец, спокойствието и усмивките на хората правеха въздуха по-прозрачен и приятен за дишане. И учудващо. Нито един родител не ме попита с недоверие, защо снимам детето му. Напротив. Родители на които съм снимал децата им, ми благодаряха и питаха, как могат да откопират снимките си. Въпреки че на бележките които Ви раздавам е написано, в другите публикаций и заглавната страница също, за тези които "загряват" по-бавно, ще повторя. Можете да откопирате снимките си в студио "Коника" ул. Търговска 33. Помолил съм собствениците на студиото да съхраняват до колкото им е възможно снимковия материял. Там можете да направите копия при максимално добро качество. Две дечица веселушки...
Татко, мама и аз.







Дай целувка
Учебен полет.

Красавец

Вкусно ципче


Ела тате.
Влюбени
Ало, здрвей сине. Как си?
Последната снимка ме наваде на размисъл. Красиви са не само детските усмивки и прегръдката на младите влюбени. Помислете колко красиви са и нашите родители.




















3 коментара:

  1. Много хубави снимки, с прекрасни усмивки по тях!!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря sa6imira,
    Имам нужда от малко насърчаване, защото се опасявам, че притеснявам хората и дори малко се срамувам. Естествено не мога да постигна всеки кадър да е "шадьовър" но се старая за всяко дете което съм снимал да има по снимка.

    ОтговорИзтриване
  3. Едва ли някой би се разсърдил, да види уловен, един красив момент от живота си, а магията се крие именно в това, че хората на снимките са естествани, без излишна престореност. Ивайло, тава което правите е наистина чудесно!!! Аз сам момичето от " Учебен полет", малкия сладур е племеника ми Алекс, БЛАГОДАРЯ, че запечатахте един щастлив наш миг(всъщност няколко)!!!!!!!!!

    ОтговорИзтриване