неделя, 6 юни 2010 г.

Усмивки от Перник 06-06

Надявам се, че в последните няколко публикаций успях за кратък момент да Ви отведа в един свят където цари добротата, спокойствието, веселието, любовта и красотата.
Последните два месеца Вие ме приемахте различно. Едни от Вас бяха враждебни и с основание. Трябва да сте внимателни за съмнителни типове които се мотаят около децата Ви. Други проявиха удивително безхаберие. На няколко пъти снимах децата им, давах им адреса на който могат да видят снимките, срещах ги по-късно, повдигаха рамене и ми казваха,
че са забравили. Трети ме приемаха
радушно и с разбиране.
Те бяха болшинството. Но дори и
да бяха няколко, пак щеше да си заслужава усилието.
Следващите няколко месеца няма да съм в Перник. Исках да направя един малък подарък на съгражданите си.
Дано съм успял.

Благодаря за усмивките. Аз се постарах да ги превърна в красив спомен.






За красивите девойки които ми се усмихнаха,за грижовните майки които ми повериха няколко милисекунди от живота на децата им, за скъпите ни родители е този малък букет от рози снимани с последните лъчи на слънцето в този спокоен ден.


































Да сме живи и здрави и да се видим на есен.

1 коментар:

  1. Аз лично не разбирам тиези, който не са проявили интерес кам собствените си снимки...що за хора!?!? Благодарим ти и за розите, но най вече за хубавите снимки...и приятно прекарване там където отиваш и дано има повече усмихнати хора...:)

    ОтговорИзтриване