събота, 5 юни 2010 г.

За теб Сънароднице

Замислям се, какво правя като снимам детските усмивки и влюбените хора ? Всъшност съхранявам частица от един Дар сътворен от Теб мила Сънароднице. Ти обичаш, раждаш, закриляш. Искам да ти подаря едно стихотворение което деситилетия съм споделял само с обичаните от мен жени. Дано ти хареса. Говори, говори, говори,
как жадно всеки звук ще изпия
и с търсещи устни, твоите устни добри
с любов ще открия.
Промълви, промълви, промълви,
една дума със нежност, която
есента да превърне
за минута дори
в слънчево, приказно лято.
Замълчи, замълчи, замълчи,
нека да чуя това мило сърце
как плахо тупти
и в тишината зове,
и в миг ще съм в теб
и ти ще си в мен
ще те галя със дъх
ще те милвам с ръце.
Полети,полети,полети,
с този трепет на птица красива
всяка целувка
стократно върни
след всяка милувка, бъди по-щастлива.
И вземи, запази,запази,
от сърцето вземи ми частица
приласкай, приюти, приюти,
уморената в полета птица.
И заспи, мила, заспи
нека луната свенливо наднича
и със сребро да покрие косите ти,
пак аз ще съм този
който съня ти закриля
и нежно обича.
Надявам се стихотворението да те е развълнувало. Ако, е така накарай любимия до теб мъж да ти го прочете на глас. После го люби и вземи частица от сърцето му. Роди му дете.
За него няма да има по-върховно щастие да те закриля дори когато времето посребри косите ти.




1 коментар: